هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ریکسوس در قونیه،ترکیه

 هتل ریکسوس از جمله لوکس ترین و مجلل ترین اقامتگاه های شهر برای گردشگرای تور ترکیه است که در گروه هتل های بین المللی ریکسوس قرار داشته و دارای وسعتی حدود 24 هکتار می باشد .برخورداری از موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و دسترسی آسان به مراکز خرید و مکانهای توریستی شهر بر جذابیت آن افزوده است . بهره مندی از فضای سبز و کامل ترین امکانات تفریحی و ورزشی ، ارائه خدمات هتلداری نوین ، پرسنلی با اخلاق و زبده ، برخروداری از ساختمانی تازه ساز و شیک و ... از ویژگی های این هتل 5 ستاره به شمار می رود .  هتل ریکسوس با جاذبه های شهر احاطه شده است و فاصله کوتاه با موزه کاشی دارد.ضمنا فرودگاه بین المللی شهر نیز 10 کیلومتر تا هتل فاصله دارد مسافران تور ترکیه با اقامت در هتل ریکسوس میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

ورودی زیبا در هتل:

امکانات هتل پنج ستاره ریکسوس قونیه  :

سالن بدنسازی و استخر سر پوشیده و روباز ویژه کودکان و بزرگسالان ، رستوران ، بار ، کافی شاپ ، کلاب شبانه ، محوطه حمام آفتاب ، سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، بیلیارد ، اسکواش ، اسب سواری ، سالن زیبایی ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، فضای سبز ، سرویس نگه داری از کودک ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شست و شوی لباس ، ترانسفر فرودگاهی ، مرکز خرید ، تاکسی سرویس و ... می باشد.

 

هتل واو بدروم ریزورت ترکیه 

هتل واو بدروم ریزورت یکی از هتل های ۵ ستاره بدروم است که دارای ساحل و پلاژ اختصاصی می باشد . هتل واو بدروم ریزورت ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . علاوه بر این برخورداری از امکاناتی منحصر به فرد و با کیفیت نیز از دیگر ویژگی های هتل واو بدروم ریزورت می باشد . نکته دیگر در مورد این هتل ۵ ستاره این است که از بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی بهره مند می باشد . فضای داخلی و خارجی هتل همیشه پاکیزه و مرتب بوده و تا فرودگاه بین المللی بدروم ۵۳ کیلومتر و تا ساحل گنبد پیاده ۵ دقیقه فاصله دارد .

امکانات هتل واو بدروم ریزورت: 

برای اوقات فراغت و تعطیلاتی رویایی برنامه ریزی شده است . به همین دلیل در تدارک آن به نیاز های کلیه میهمانان با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکانتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم کرده است .  از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل واو بدروم ریزورت می توان به : استخر های روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سونا و جکوزی ، ماساژ ، تیم انیمیشن ، ساحل اختصاصی ، سالن بازی کودکان  ، پارک آبی ، ورزش های آبی مثل موج سواری و کانو ، تنیس ، بدنسازی ، فعالیت های ورزشی روزانه ، خدمات زیبایی ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ  و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به توریستان تور ترکیه ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده .

 

هتل پاین بی کوش آداسی, ترکیه

هتل بزرگ پاین بی که مساحت ۴۲۱ هزار متر مربع را دارا میباشد با تمام امکانات رفاهی بسیار عالی و همچنین ساحل خصوصی در کنار دریا واقع شده است. این هتل ۵ ستاره دارای پارک آبی بزرگ می باشد که یکی از تفریحات کوش آداسی می باشد .مسافران تور ترکیه با اقامت در هتل پاین بی میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل پاین بی ترکیه:

اتاق های بزرگ و شیک هتل پاین بی مبله می باشد که با امکانات : تلویزیون , تهویه هوا و حمام خصوصی و بالکن خصوصی به بهترین نحوه آماده برای پذیرایی مهمانان و توریست های تور ترکیه میباشد. رستوران هتل پایین بی کوش آداسی انواع غذاهای محلی و جهانی را دارا می باشد که شما می توانید بعد از سفارش غذا به اتاق خود بروید و در بالکن مخصوص خود غذا میل کنید زیرا بالکن اتاق ها رو به دریا می باشد و همچنین در فضایی که از قبل طراحی شده است تیم انیمیشن هتل به نمایش می پردازند و شب خوبی را برای شما بوجود می آورند.

برای دسترسی به اینترنت در اتاق ها  وای فای موجود میباشد.وجود قایق سواری و حمام های گرم و سرد ترکی هم از امکانات رفاهی و ورزشی هتل می باشد.برای رفتن به پارک آبی از اتاق شما پیاده حدود ده دقیقه و با سرویس هتل ۳ دقیقه می باشد که میتوانید با مینی بوس هتل به پارک آبی بروید. غذای های هتل بسیار متنوع می باشد و بهترین غذاهای جهانی را برای شما تدارک دیده اند.شب ها در هتل پاین بی امفی تائتر برگزار می شود که از ساعت ده شب به بعد میباشد. همچنین کنار ساحل هم مراسم جشن هر شب بر پا می شود با موسیقی زنده که آرامش خاصی به مهمانان تور ترکیه می دهد.

 

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه

اونریا کلاروس اند اسپا ریزورت (Onyria Claros Beach & Spa Resort)  , هتل پنج ستاره ای مدرن در ساحل دریای اژه و در کنار شهر ازمیر در شرق ترکیه است. مهمانان این هتل می توانند از ساحل شنی دریای اژه و طبیعت تماشایی خلیج اوزدر کلاروس که یکی از زیباترین خلیج های اژه محسوب می شود، کمال استفاده را ببرند.اونریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت، درنزدیکی شهر باستانی کلاروس یکی از 12 شهر تمدن اژه واقع شده است. این هتل با مساحتی بالغ بر 93 هکتار امکانات رفاهی، سرگرمی، پزشکی و خدماتی گسترده ای را به مهمانان تور ترکیه خود عرضه می نماید. 

امکانات هتل اونریا کلاروس ترکیه:

تامین آرامش مهمانان تور ترکیه، یکی از اهداف و رویکردهای اصلی مدیریت این هتل است و به همین دلیل «اونریا کلاروس» به امکانات متنوعی از جمله استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا (ماساژ سنتی هندی) و شیاتسو (ماساژ سنتی ژاپنی) مجهز شده است. 

در اسپای این هتل، انواع خدمات اروپایی، آسیایی و ترکی، توسط متخصصان فن ارائه می شود. در رستوران های این هتل انواع مختلف غذاها از ایتالیایی گرفته تا غذاهای دریایی و غذاهای شرق دور سرو می شود. اونریا کلاروس همچنین مکان مناسبی برای برگزاری سمینارها، نشست های کاری و مراسم ازدواج محسوب می شود.این هتل زیبا در کنار ساحل واقع شده است.مهمانان  تور ترکیه در هتل اونریا کلاروس میتوانند از جزیره خلیج اوزدر که یکی از زیباترین جزیره هاست بهره مند شوند. این هتل مجلل به مساحت بیش از ۹۰ هکتار امکانات تفریجی،رفاهی،پزشکی و خدماتی به مهمانان تور ترکیه خود عرضه می کند.

 

هتل رد لین بدروم ترکیه

هتل رد لین از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی برخوردار می باشد .این هتل 4 ستاره لوکس توسط باغ های دیدنی و زیبا احاطه شده است.قلعه بدروم و موزه باستان شناسی در ۱ کیلومتری هتل واقع شده است. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

امکانات هتل رد لین ترکیه:

هتل رد لین دارای اتاق های مجلل و سوئیت خانوادگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع،مبل، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد . شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا در هنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.برخی از اتاق ها از چشم انداز زیبای باغ برخوردار می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد.در رستوران و بار هتل رد لین می توانید غذای دلخواه خود را میل نمایید. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) می باشد.میهمانان تور ترکیه می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند همچنین می توانند در فعاليت هايی نظير بيليارد شرکت کنند. هتل رد لین دارای یک پارکینگ اختصاصی برای آن دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می کنند ، می باشد. در باغ سرسبز هتل قدم بزنید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

 

هتل تمنوس بدروم ترکیه

 هتل تمنوس در ۱۳ کیلومتری مرکز بدروم واقع شده است برای رفتن به خلیج Ortakent-Yahsi  تنها ۱۰ دقیقه پیاده فاصله می باشد. هتل 4 ستاره تمنوس دارای ۲۴ اتاق ، ۱ تخته، ۲ تخته و استاندارد که با طراحی شیک و مدرن ، پذیرای میهمانان و گردشگران تور ترکیه می باشد.

امکانات هتل تمنوس ترکیه:

اتاق ها همگی از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد.وای فای رایگان نیز در هتل وجود دارد.میهمانان تور ترکیه می توانند غذای خود را در فضای باز میل نمایند. امکانات رفاهی هتل تمنوس شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار می باشد.از دیگر امکانات هتل تمنوس می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين تور ترکیه می باشند.

هتل تمنوس اقامتی لوکس را به همراه امکانات بسيار ويژه  نظير زمين گلف به ميهمانان تور ترکیه خود ارائه می دهد.يک صرافی نيز در هتل تمنوس وجود دارد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.میهمانان تور ترکیه می توانند در باغ  هتل تمنوس قدم زده و استراحت کنند.

 

هتل لوزز بدروم ترکیه

هتل لوزز در ۱٫۵ کیلومتری قلعه بدروم واقع شده است و همچنین تئاتر قدیمی در ۱٫۲کیلومتری شهر قرار گرفته است. هتل ۴ ستاره لوزز دارای چشم اندازی روبه قلعه بدروم و دریای اژه می باشد.موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل لوزز ترکیه:

 هتل لوزز دارای اتاق های مجلل و سوئیت خانوادگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع،مبل، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد . شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگيری می کند.برخی از اتاق ها از چشم انداز زیبای دریای اژه برخوردار می باشد. در رستوران و بار  هتل لوزز می توانید غذای دلخواه خود را میل نمایید.

امکانات رفاهی هتل لوزز شامل ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد. میهمانان تور ترکیه می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل لوزز مراجعه کنند. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. شما نيز می توانيد از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل لوزز استفاده کنيد. به منظورتسهیل برگزاری کنفرانس ها، هتل یک مرکز اداری را به همراه خدمات منشی گری و تجهیزات عالی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل لوزز میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل فرور کلاب بدروم ,ترکیه

هتل فرور کلاب در ۱ کیلومتری مرکز بدروم واقع شده است.اين اقامتگاه ۴ ستاره دارای اتاق های خانوادگی  ،سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای VIP  می باشد.ميهمانان عزيز تور ترکیه می توانند از اتاق های راحت هتل لذت ببرند اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند.

امکانات هتل فرور کلاب ترکیه:

اتاق ها وسوئيت های هتل فرور کلاب دارای تلويزيون ماهواره ايی،محل نشيمن وحمام و ست کامل می باشد. امکانات رفاهی هتل فرور کلاب شامل ماساژ ، سونا ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی می باشد. وجود باغ بسیار زیبا درهتل از دیگر امتیازهای هتل فرور کلاب می باشد.ميهمانان تور ترکیه می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت شرکت کنند همچنین می توانند از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل استفاده کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل فرور کلاب با ارائه خدمات شبانه ­روزی به گردشگران تور ترکیه،تمام تلاش خود را در جهت رضایت خاطر مهمانان خود به کار می­برند .میهمانان می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند.

هتل فرور کلاب امکانات متنوعی از جمله پارکینگ اختصاصی ،صندوق امانات، کافی­شاب، اتاق بازیهای کامپیوتری ،سرویس رفت آمد­ رایگان به مراکز خرید و سرویس دهی منظم و۲۴ ساعته خدمه هتل از جمله خدماتی است که به مهمانان تور ترکیه عرضه می­ شود تا همواره اوقات شاد و مفرحی را داشته باشند.

 

هتل نریام مارماریس ترکیه

هتل نریام در ۳۰۰ متری دریای مدیترانه واقع شده است بنا به درخواست میهمانان و گردشگران تور ترکیه ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه Dalaman که در ۹۹ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. 

 

امکانات هتل نریام ترکیه:

هتل نریام دارای ۲۷ اتاق لوکس و سوئیت خانوادگی می باشد اتاق ها تماماً به خوبی در برابر آلودگی های صوتی و حرارتی عایق بندی شده و دمای اتاق، قابل تنظیم می باشد. اینترنت رایگان بیسیم، حمام ، سشوار، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته در کلیه اتاق ها در دسترس می باشند.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی به مسافران تور ترکیه می باشند. در رستوران هتل نریام غذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند و این هتل با ارائه سرویس بی نظیر در مدت کوتاه توانسته است تعداد زیادی مسافر را به خود جذب کند.

میهمانان تور ترکیه می توانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند. کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين می باشند.يک صرافی نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد. میهمانان تور ترکیه می توانند در باغ سرسبز و زیبای هتل قدم زده به استراحت بپردازند. هتل نریام همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره می دهد.کارکنان هتل نریام به زبان انگلیسی و ترکی صحبت می کنند.

 

هتل گرین ناچر ریزورت مارماریس ترکیه

هتل گرین ناچر ریزورت در ۵ کیلومتری مرکز مارماریس واقع شده است.این هتل ۵ ستاره ۵۰۰ متر با ساحل دریا فاصله دارد پارک آبی و رویایی در ۱ کیلومتری هتل قرار گرفته است که میهمانان و گردشگران تور ترکیه می توانند از آن لذت ببرند. فرودگاه Dalaman در ۱۰۰ کیلومتری هتل واقع شده است. 

 

امکانات هتل گرین ناچر ریزورت ترکیه:

هتل گرین ناچر دارای ۶۳۱ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار می باشند. میهمانان تور ترکیه می توانند در اتاق های مجهز  و مدرن به دور از سروصدا به استراحت بپردازند. در این هتل ۵ ستاره انواع غذاها و نوشیدنیها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.

امکانات رفاهی هتل گرین ناچر شامل استخر روباز ، استخر سر پوشیده ، حمام ترکی ، ساحل اختصاصی ، سونا ، شیرجه ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.هتل گرین ناچر دارای یک کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.در صورت درخواست مسافرين تور ترکیه، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. ميهمانان تور ترکیه می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، پرتاب دارت شرکت کنند.به منظورتسهیل برگزاری کنفرانس ها، هتل گرین ناچرریزورت یک مرکز اداری را به همراه خدمات منشی گری و تجهیزات عالی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: